24 September, 2013

Kejohanan Sukan Tahunan Kali Ke-4

Peperiksaan UPSR baru sahaja berlalu dan ada juga di antara anak-anak kita yang kini sedang menghadapi peperiksaan agama PSRA.

Kita sebagai ibu bapa sudah tentu ada yang resah dan risau mengenainya. Apa yang penting pada tahap ini ialah kita hanya berserah pada yang Esa dan berdoa agar mereka mencapai kejayaan yang cemerlang dari segi akademik.

Tanggal 29 September (Ahad) ini, sekolah akan menganjurkan Sukan Tahunan buat kali ke-4. Kita semua perlu sedar bahawa pembentukan modal insan negara banyak bergantung kepada empat komponen utama; jasmani, emosi, rohani dan intelek.

Maka, penyertaan anak-anak kita dalam bidang sukan atau aktiviti ko-kurikulum dan ko-akademik juga perlu dititikberatkan. Justeru itu, marilah kita bersama-sama memupuk semangat kesukanan ini dengan datang beramai-ramai ke Kejohanan Sukan Tahunan Sekolah!

Tarikh: 29 September 2013 (Ahad)
Masa: 7.30 pagi - 1.30 petang
Tempat: Padang Sekolah



Acara sukan pada kali ini akan dimeriahkan lagi dengan gerai-gerai jualan, cabutan bertuah ibu bapa dan pelajar, acara sukan ibu bapa dan banyak lagi. Semarak Sukan Untuk Sekolah!
..YDP

No comments: